Menu

Google analitika poskrbi za bolj uspešno spletno stran

0 Comments


Google analitika omogoča odličen vpogled v število obiskovalcev na spletni strani, na to, od kod ti obiskovalci pridejo na spletno stran in koliko časa se na njej zadržujejo, pa tudi v to, kaj vse na strani počnejo. To so zelo pomembni podatki, ki predstavljajo osnovo za vse nadaljnje spletne aktivnosti, pa naj si gre za oglaševanje, marketing, zakup PR člankov ali SEO optimizacijo.

Kaj je Google analitika in zakaj jo potrebuje tudi vaša spletna stran?

Google analitika je orodje, ki lastniku spletne strani ali njenim upravljalcem omogoča vpogled v različne podatke o sami strani in njenih obiskovalcih. Ker gre za zelo natančno orodje, lahko z njim merimo različne parametre ter tako poskrbimo za merljivost oglaševalskih in drugih kampanj ter dejavnosti na spletu. Brez takšnega orodja namreč težko vemo, kako uspešen je bil nek oglas, koliko obiska je zaradi njega prišlo na našo stran, ali so obiskovalci stran zgolj obiskali in jo nato takoj zaprli ali pa so se morda na njej odločili tudi za naročilo produkta in podobno. Na podlagi analize, ki jo izvaja Google analitika, je tako možno priti do podatkov, ki so nam v pomoč pri načrtovanju naslednjih dejavnosti.

Orodje, ki ga potrebuje prav vsaka spletna stran

Google analitika je orodje, ki ga potrebuje google analytics vsaka spletna stran. Z njim je mogoče:

  • meriti natančno število obiska na strani,
  • meriti število konverzij na spletni strani,
  • načrtovati SEO optimizacijo strani,
  • načrtovati Google oglaševanje in druge oglaševalske kampanje na spletu,
  • evalvirati rezultate različnih kampanj in drugih marketinških dejavnosti, ki so vezane na samo spletno stran in z njo povezano poslovanje,
  • evalvirati uspešnost spletne strani.

Če torej razmišljate o optimizaciji vaše strani ali pa o tem, da bi zakupili nekaj oglasov na kakšni strani, potem je Google analitika za vas nujna. Marsikdo se tega zaveda in jo tudi vključi v samo stran, vendar ne ve točno, kako jo uporabljati. Kateri obiskovalci so relevantni? Ali vaši strani, ki je usmerjena na slovenski trg, kaj pomaga naval obiska iz Indije ali kakšne druge daljne dežele? Kaj narediti, če stran sicer obišče veliko ljudi, vendar pa ti stran tudi takoj zapustijo? Zakaj kljub velikemu številu obiskovalcev ti ne postanejo vaše stranke? Kako kar se da najbolje izkoristiti seznam ključnih besed, ki vam jih poda Google analitika in katere med njimi so za vas sploh relevantne?

  • Če se morda ukvarjate s kakšnim od teh vprašanj, je čas, da odgovore nanje poiščete skupaj s strokovnjaki. Tako boste namreč najlažje in najhitreje prišli do odgovorov, predvsem pa vam bodo strokovnjaki pokazali, kako pomembna je Google analitika in kako se jo lahko uporablja ter vse podatke, ki jih ta zbere, izkoristi sebi v prid. Z njeno pomočjo oziroma podatki, ki vam jih nudi, je namreč možno:
  • izboljšati vašo stran,
  • poskrbeti za boljšo uporabniško izkušnjo na strani,
  • vašo stran res dobro SEO optimizirati,
  • poskrbeti za to, da bodo obiskovalci vašo stran lažje našli,
  • poskrbeti za to, da bodo na vašo stran prišli točno tisti obiskovalci, ki jih vaš produkt resnično zanima in ki jih boste zlahka spremenili v svoje stranke,
  • poskrbeti za boljše in bolj optimalne oglaševalske kampanje,
  • poskrbeti, da z manj vloženega denarja v oglaševanje dosežete večji učinek.