Kamen-Dekorativni.si
Google analitika omogoča odličen vpogled v število obiskovalcev na spletni strani, na to, od kod ti obiskovalci pridejo na spletno stran in koliko časa se na njej zadržujejo, pa tudi v to, kaj vse na strani počnejo. To so zelo pomembni podatki, ki predstavljajo osnovo za vse nadaljnje spletne aktivnosti, pa naj si gre za oglaševanje, marketing, zakup PR člankov ali SEO optimizacijo.
Google analitika je orodje, ki lastniku spletne strani ali njenim upravljalcem omogoča vpogled v različne podatke o sami strani in njenih obiskovalcih. Ker gre za zelo natančno orodje, lahko z njim merimo različne parametre ter tako poskrbimo za merljivost oglaševalskih in drugih kampanj ter dejavnosti na spletu. Brez takšnega orodja namreč težko vemo, kako uspešen je bil nek oglas, koliko obiska je zaradi njega prišlo na našo stran, ali so obiskovalci stran zgolj obiskali in jo nato takoj zaprli ali pa so se morda na njej odločili tudi za naročilo produkta in podobno. Na podlagi analize, ki jo izvaja Google analitika, je tako možno priti do podatkov, ki so nam v pomoč pri načrtovanju naslednjih dejavnosti.
Google analitika je orodje, ki ga potrebuje vsaka spletna stran. Z njim je mogoče:
Če torej razmišljate o optimizaciji vaše strani ali pa o tem, da bi zakupili nekaj oglasov na kakšni strani, potem je Google analitika za vas nujna. Marsikdo se tega zaveda in jo tudi vključi v samo stran, vendar ne ve točno, kako jo uporabljati. Kateri obiskovalci so relevantni? Ali vaši strani, ki je usmerjena na slovenski trg, kaj pomaga naval obiska iz Indije ali kakšne druge daljne dežele? Kaj narediti, če stran sicer obišče veliko ljudi, vendar pa ti stran tudi takoj zapustijo? Zakaj kljub velikemu številu obiskovalcev ti ne postanejo vaše stranke? Kako kar se da najbolje izkoristiti seznam ključnih besed, ki vam jih poda Google analitika in katere med njimi so za vas sploh relevantne?